HomeHome  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  Szabályzat -BÉTA-Szabályzat -BÉTA-  

Share | 
 

 NJK-k és Intelligencia

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Kuzan

avatar

Hozzászólások száma : 77

TémanyitásTárgy: NJK-k és Intelligencia   Vas. Aug. 09, 2015 9:30 am

Ez az ismertető a címben említett két dolgot próbálja egy kicsit jobban kidolgozni, és egy picit összehozni őket. Pár héttel ezelőtt a tulajdonságpontok bevezetésre kerültek, így a karakterek egy fokkal jobban testre lehetett szabni. Azonban, nem volt egy rendszer ami az intelligenciát kihasználná, és emiatt én úgy éreztem, hogy az Intelligencia pontot a játékosok egy idő után elfogják hanyagolni mint a saját karakterjeiknél, és az NJK-iknál. Továbbá volt egy másik probléma, mégpedig az, hogy egyes játékosok iszonyatosan sok NJK-t terveztek, és mivel az NJK-k gyakorlatilag ingyenesek, ezért ezt ki is használták. Nos ez a rendszer amit most fogok leírni megpróbálja orvosolni mind a kettőt remélhetőleg egyszerre. No akkor vágjunk is bele!

Intelligencia:

(További információ itt: ITT)

No eddig ennek a pontnak, csak a játékokban volt egy amolyan láthatatlan haszna, ami továbbra is megmarad. Természetesen ez mesélőtől, játékostól és sok körülménytől változik. Tehát nem egy fix dolog. Mert ugye mindannyiunknak más jut az eszébe, ha mondjuk azt halljuk, hogy 80 INT-es karakter, vagy pl egy 30 INT-es karakter. Mikortól számít valaki zseninek? 200 Intelligenciától? Esetleg 300? Ráadásul, ennél a pontnál nincsen felső léc, ahol megállna. Tehát mindig lesz valaki aki "okosabb" a karakterednél. Ezért éreztem úgy, hogy hiányzik valami kézzel fogható rendszer ennél a pontnál.

Nos tehát úgy döntöttem, hogy ezentúl a játékos, a havi fizetése mellé bónusz fizetést kaphat az intelligenciája alapján. A formula a következő:

Játékos karaktert Intelligenciája * 1000 ß.

Tehát, ha egy játékosnak teszem azt van 100 INT-je, akkor 100.000 ß bónusz fizetés jár neki havonta. ( FONTOS: A Fizetési pályázathoz, ez nem adódik hozzá!)

Nem játékos karakterek:

Nos, az volt a másik probléma, hogy néhány játékos elkezdett tömegesen NJK-kat gyártani, és ennek orvosolására jönne ez a rendszer. Kicsit lelassítja a folyamatot, és az Intelligenciához köti az NJK-ek számát. Hogyan is? Nos igen egyszerű. Az NJK ezentúl fenntartási költségbe kerülnek! Havonta, a fentebb említett fizetési bónuszból vonjuk le a fenntartási költséget. FONTOS, hogy ez a fenntartási költség, NEM lehet nagyobb mint a fizetési bónusz!

Mennyi is ez a költség? Nos, NJK szintje * 10.000 ß.

Tehát vegyünk egy példát. Van X játékos 100 INT-el. Ekkor lehet neki 10 db egyes szintű NJK-ja, esetleg 5 db kettes. 3 db hármas, 1db egy szintű stb.
Mivel, minél butább egy karakter, és erősebb akkor annál több kárt okozhat a mindennapi életei során. Gondoljatok csak szegény Going Merry-re, mikor Luffy és Zoro kezébe került. Skypieára már nem sok maradt szegény hajóból.

Viszont! A fenntartási költségből le lehet faragni, mégpedig úgy, hogy az NJK-nak az intelligenciáját növeljük. Ezáltal ez az összeg csökken attól függően, minél több intelligenciája van.

NJK Int * 100 ß = Az összeg amennyivel olcsóbb a fenntartási költség.

Ebből az következik, hogy például egy harmadik szintű NJK, 300 INT-el teljesen lenullázhatja ezt a költséget. Szóval hosszú távon, szépen lassan lelehet faragni ebből a költségből.

Szóval, most ezzel két fajta karaktert hoztunk létre. Legalábbis a korai szinteken. Egy karakter ami főleg ERŐ alapú, így mivel a karakterje meglehetősen erős, nem fog tudni sok NJK-t foglalkoztatni, mivel az Intelligenciájánál fogva nem tudja finanszírozni. Míg azok a karakterek akik inkább INT-esek, ők a karakter gyengeségét NJK-kkal tudják kompenzálni.

A rendszernek van azonban két kiskapuja, amit kilehet használni. Ezeket most elmondom, és ezek közül csak az egyiket fogom engedni, hogy a játékos kihasználja.

1. Tételezzük fel, van X játékos, és X Augusztus elsején felveszi a fizetését, miközben van 0 NJK-ja és 100 INT-je. Így 100.000 ß bónusz pénzhez jut hozzá. Majd Augusztus 5.-én X úgy dönt készít egy NJK-t aminek mondjuk 5. a szintje. Az NJK készítés továbbra is ingyenes, így X sikeresen kikerülte, a fenntartási költséget, mivel a fizetés után csinálta az NJK-t. Ezt úgy vélem engedélyezzük. Tehát próbáljátok az NJK-jeiteket fizetés utánra időzíteni.

2. Vegyünk egy másik példát. X csinál egy egyes szintű NJK-t Július 31.-én. Majd Augusztus 1.-én felveszi a fizetését, ugyanúgy 100 INT-el. Ebből lejön a fenntartási költség, és így 90.000 ß jön hozzá. Utána pedig felhúzza a karakterjét 5. szintre, így megspórolja a maradék 40.000 ß-it.

Nos erre jönne ez a megoldás. A játékos annyi NJK-ja lehet, amennyit az INT-je és a hajója elbír. Továbbá az NJK-k készítése továbbra is ingyenes, és az adott játékos akármekkora szintre csinálhat egy NJK-t. Természetesen ez a szint nem lehet nagyobb vagy ugyan annyi mint a Játékos szintje. Tehát egy 5. szintű játékos 1-4. szintes NJK-kat csinálhat, ameddig az INT-je és a hajója elbírja. Továbbá hetente 5 db szintet eloszthat az NJK-i között. Tehát vegyünk egy példát:

X játékos, aki 8. szintű van 5 db NJK-ja.

Y: 2. szint
Z. 4. szint
A: 5. szint
B: 7. szint
C: 1. szint

X ekkor 5 szintet rádobhatja akár Y vagy C-re. De ha akar mondjuk három szintet oda ad Y-nak és kettőt A-nak. De akár az egyik NJK-nak kettőt, míg a többire B kivételével egyet-egyet.

Ha egy NJK szintet lép, akkor ki kell fizetnie a szintlépési költséget, ami 10.000 ß /szint. Tehát hetente 50.000 ß-ért a játékos fejlesztheti az NJK-it.
Vissza az elejére Go down
 
NJK-k és Intelligencia
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 :: Szabályzat & Ismertetők :: Ismertetők-
Ugrás: